میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

uybjuimik@yahoo.com

بچه ها یکی اومده واسه من ایمیل فرستاده:<خجالت بکش این چیزا چیه که تو وبلاگت نوشتی.شیوه های مخ زنی،دوس پسر آزاری،خیانت جنسی> بعدش اسمشو نوشته <بتو هیچ ربطی نداره.>و ایمیلش رو نوشته که نمیگم.خواستم بگم دوست عزیز چرا مودبانه این حرفو نزدی تا منم مودبانه جوابتو بدم؟حالا تصمیم گرفتم بخاطر بی ادبیت آی پیتو چک کنم که باهم یه گفتمانی داشته باشیم.

زلزله

مرگ حقه اما خیلی بده.من از مردن میترسم.آخه چرا زلزله باید اد تو روستایی بیاد که همه ساختموناش گلیه.خدااااااااا.آخه چرا؟اونا دلخوشیشون همین آدمای دورو اطرافشونه.حالا اونا زیر یه عالمه آوارن.خداااااااااااااااا.دارم حس میکنم چه حس بدیه حس بی کسی و آوارگی.دارم میفهمم فهم سرما و گرما و گرسنگی.خدایا بهشون صبر بده و به ما قدرت تا به هم نوع خودمون کمک کنیم. 

 

                              ای خدا بازم شکرت

ICDL

دیروز رفته بودم کلاس ICDL و استاد کلی تکلیف داده بود که تو word انجام بدیم.منم از وقتی میرم کلاس علاقه خواستی پیدا کردم به کامپیوتر.در صورتی که قبلا هیچ خوشم نمیومد.حتی سه بار دانشگاه نرم افزار قبول شدم اما نرفتم.خلاصه من تکلیفارو انجام دادم و بردم تحویل استاد دادم.استاد کار همه رو نگاه کرد.بمن که رسید گفت:

ادامه مطلب ...

بدهکارم بتو من ....

بدهکارم بتو من آرزوهاتو              ی عمر اشک نشسته توی چشماتو                   

ازین روزای رفته سخت بیزارم           دوباره بودنت رو آرزو دارم 

  

بدهکارم بتو من بیقراریتو              غم پنهون تو اشکای جاریتو  

 

میون آرزوهای تو پنهونم             بتو بد کردم و حالا پشیمونم

 

بدهکارم بتو من گریه هاتو           غم سنگین اون بغض صداتو 

 

حلالم کن ک دارم میرم از دست         حلالم کن رسیدم من به بن بست

پوزش

تاحالا نمیدونستم قوانین حق و نشر چیه تا اینکه یروز یکی از همکلاسیای دانشگام برداشت اطلاعات تو وبلاگمو کپی کرد واسه خودش.بهم خیلی برخورد.بعدش فهمیدم من اول خودم از سایتای دیگه کپی میکردم و در اصل کار خودم هم اشتباه بوده.از همینجا از همه عذر خواهی میکنم بابت کار اشتباهم.قول میدم دیگه تکرار نشه.................... 

 

 

                                                     آدم شجاع بمن میگن هااااااااااااااااا