میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

دارویی که خیانت جنسی مردان را لو می دهد

زنی هندی، داروی عجیبی را کشف کرده است که خیانت مردان را بر ملا می کند . این دارو مجموعه ای از روغنهای مختلف گیاهی خوشبوئی است که تنها چکاندن یک قطره از آن در یک فنجان قهوه برای زوجین ، بوئی از آن متصاعد می گردد که شبیه به بوی بخور است و تا ۴۸ ساعت ماندگار خواهد بود.

این زن که نامش شانکیتا بالاول است در باره مکانیسم این دارو می‌گوید شیوه عمل این دارو به این نحو است که خیانت همسر منجر به کاهش تعداد اسپرمها در وی می گردد که این امر به نوبه خود باعث ایجاد یک سری واکنشهای بیولوژیکی در جسم مرد می گردد که تحت شرایط این کاهش اسپرمها در مرد، این دارو شروع به فعالیت نموده و رایحه خاصی را از خود متصاعد می کند.

 جالب توجه است که شرکت مالک انحصاری این دارو در حال کار بر روی تولید نسخه زنانه این دارو نیز هست تا مردان نیز بتوانند تا از داروهایی مشابه استفاده کنند.
نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ق.ظ

پریسای من. هروقت دارویی اومدکه میزان عشق رو سنجید.اونو حتمابزارتابخونیم و حتماخودت بگیروبه من بخورون تاوسعت وبزرگی عشقم روببینی عزیزدلم.
داروی رفاقت خوبه .نه داروی خیانت.

مهدی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

ببین فقط می تونم بهت بگم که خیلی فروش می کنه

are motasefane alan kasi be kasi etemad nadare.mamnoon az nazaret

mard چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ق.ظ

kashki mshod k i darooii b to dade mshod ta ba zendegi kasi bazi nkoni.daro b to asar nmkone/b to baiad marge mosh dad ta dg bazi nkoni ba zendegi kasi.zendegi mcharkhe.bye

سیا سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

اگه یه شب بگم ازین خیانت- که به اون کردم عادت دلم پیش دلش مونده تو زندون قزلحصار
دیدگه به ما اهل دللللللللللللللللللللللللللللللللللا ازین تلخکی ها که اسمشو گذاشتم دارو نمیدن

مهدی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام خیی ممنون که تشریف آوردی و با حوصله من و نوشته هام و خوندی دوست عزیزم
در ارتباط با اون شعر ساعت بی خوابی باید بگم که بله سروده ی خودمه و تحت تاثیر حوادث سال 88 گفتم با تشکر از نظر زیبات

che etefaghai

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد