میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

راه رفتن روی ابرها

یک طراح پرتغالی طرحی به عنوان هواپیمای ابری ارائه کرده که به مسافرانش اجازه خواهد بر روی ابرها راه بروند! عبور از ابرها، یک ایده برای حالتی بدیع از حمل‌ونقل است که مسافر در آن به سفر بیشتر از مقصد اهمیت می‌دهد.
 

این هواپیما که تنها با نیروی باد به جلو رانده شده و هدایت می‌شود، قرار است بر فراز آسمان آمریکا پرواز کرده و به مسافرانش یک منظره عالی از زندگی در بالای ابرها را ارائه دهد. این هواپیمای انقلابی که توسط «تیاگو باروس» طراحی شده از چند بالون کروی با یک ساختار داخلی فولاد ضد زنگ تحت پوشش پارچه‌های نایلونی تشکیل شده است.
به گفته «باروس»، هدف ساخت این پروژه، کاهش انتشار کربن و به رقابت طلبیدن تمام ابزارهای انتقال سریع در زمان و مکان، به شیوه‌ای مبتکرانه، زیبایی‌شناسانه و پویا است. این مبتکر 33 ساله امیدوار است بتواند طرح خود را به مرحله ساخت نزدیک کند؛ اگرچه زمانی برای آن مشخص نیست. «باروس» این ایده را جالب خوانده؛ چرا که با آن می‌توان شناور بودن در جو و در بالای ابرها را احساس کرده و بدون توجه به مقصد، از سفر بر روی ابرها لذت برد.
به گفته وی همچنین این ابزار از کاربردهای چندگانه متعددی برخوردار بوده که از آن میان می‌توان به جنبه تفریحی تا امکان استفاده در صحنه‌های فجایع و بلایا اشاره کرد. «باروس» در حقیقت یک معمار ماهر در نیویورک به شمار می‌رود. پروژه «عبور از ابر» وی ، اخیرا در رقابت بین‌المللی حیات با سرعت ریل، حضور یافته است. اگرچه این پروژه در میان برندگان نبود، اما ایده آن یک رویکرد مفهومی قوی از یک چشم‌انداز جدید در شیوه سفر بوده که بر طراحی کشتی هوایی «زپلین» مبتنی است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد