میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

پوزش

تاحالا نمیدونستم قوانین حق و نشر چیه تا اینکه یروز یکی از همکلاسیای دانشگام برداشت اطلاعات تو وبلاگمو کپی کرد واسه خودش.بهم خیلی برخورد.بعدش فهمیدم من اول خودم از سایتای دیگه کپی میکردم و در اصل کار خودم هم اشتباه بوده.از همینجا از همه عذر خواهی میکنم بابت کار اشتباهم.قول میدم دیگه تکرار نشه.................... 

 

 

                                                     آدم شجاع بمن میگن هااااااااااااااااا

نظرات 4 + ارسال نظر
saba چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

ghorboooeeet..........azizam bazi chiza ke del neveshte nist eshkal nadare copy kariiii...........

Nima چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

vaghean

لیلا پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://ziaratgaherendan.persianblog.ir/



در مورد مطالب عامی مثل اخبار و این چیزا کپی کردن مجازه
اما در کل بهتره اسم منبع رو ذکر کنیم
موفق باشی عزیز دلم

ali پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

ey joooooooonam.
azizam.
ba farhang.
copy right.
shojae.
boroos lee.
nafas.
afarin khanoomam.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد