میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

قابل توجه دخترخانوم های عزیز

تا وقتی دبستان بودیم همش دنبال نمره 20 بودیم.(بدون هیچگونه حسودی)  

وقتی رفتیم راهنمایی نمرمون از 19 پایینتر نمیومد.(بازم حسودی نبود اما لج و لجبازی نبود) 

رفتیم دبیرستان چشم تو هم چشمیا نمیداشت از 18 کمتر شیم.(ایندفه حسودی بود اما لجبازی نبود) 

حالا رفتیم دانشگاه هم حسودی هست هم لجبازی.علاوه بر اینا یه عنصر دیگه هم وجود داره بنام دشمنی که حاضرن هر کاری کنن تا یجوری بقول خودمون روی همو کم کنن و اینطوری خودشونو بالا بکشن.ولی واقعا چرا بعضیا از دروغ گفتن خوششون میاد؟!!!و اینکه نمیدونم چرا همین آدما از پسرفت دیگران شاد میشن؟!!! بابا جان دروغ بده.گناهه.چرا نمیفهمی آخه دوست من؟ طبق آخرین تحقیقات روانپزشکی این افراد افسرده هستند.چون دچار خودکم بینی هستند و اعتماد بنفس خیلی پایینی دارن و حاضرن با کوچک شمردن دیگران خودشونو بالا ببرن.این کار درستی نیست دوست عزیز.در رفتارت تجدید نظر کن.

نظرات 12 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ http://ziaratgaherendan.persianblog.ir/

آخ گفتی
بد باهات موافقم

mersi golam

ali چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ

parisaye man,rast migi khob.
chera enghad zehnet kharabe khanoome ...... .
azize delam ,parisa jan,to khodeto be khatere in adame haghir narahat nakon golam.
bargharar bashi eshghe man.

akhe asab nemizaran vase adam.

لیلا شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://ziaratgaherendan.persianblog.ir/

پریسا جون خودتو ناراحت نکن به خاطر اینا
به قول شاعر
من از روییدن خار بالای دیوار دانستم
که ناکس کس نمیگردد به این بالا نشینی ها

khoda az dahanet beshnave.

ناشناس پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ

بهتره به حرفایی که میزنی خودت عمل کنی
اول خودت عمل کن بعد دیگران رو نصیحت کن.
کسی که به دوستش حسودی میکنه....
متاسفم
از خدا بخواه کمکت کنه انقد دو رو نباشی

khodaro shokr oonghad arzesham paiin nayoomade k be kasi hesadat konam.agar ham in matno neveshtam vase ine k vaghan az dooroogh badam miad va barha docharesh shodam k hata doostaye samimim behem dooroogh goftan.man too omram 2bar dooroogh goftam oonam faghat vase hefze aberooye ye bande khoda.be nazare khgodam kare eshtebahi nakardam oon 2dafe.chon bahse aberooye oon khanoom vasat bood.ama shoma be man tohmat mizani bashe.man moshkeli nadaram.mohem ine kasai k vasam ahamiat daran midoonan k man na hasoodam na khali band mese u.

ناشناس پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

به خدا قسم سر نماز واست دعا کردم چون احساس کردم
از نظر روحی مشکل داری
اما واست تاسف میخورم
تو آزادی در موردم هر جوری دوست داری فکر کنی
اصلا فکر کن من هرکیم
ولی بدون تو دنیا از هر دست بدی از همون دست میگیری
با حرفای قشنگ با اداهای مظلومانه نمیتونی کاری بکنی
واقعا واست متاسفم
حسادت. دورویی
دروغگویی
هرکی نشناختت من شناختمت
من خودم ادم خوبی نیستم
اما ظاهرم با باطنم یکیه
حسادت به دوستم نمیکنم
دورو نیستم
خدا از دل آدما خبر داره....

ناشناس پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ

این دفعه ی اول و آخری بود که اومدم وبلاگت
خواستم بهت گفته باشم همین
در پناه خدا ..

melody جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

کی اذیتت کرده پریسا؟تو هیچوقت این حرفارو نمیزنی اگرم میگی اسم نمیبری.خوب بنظر من با خود طرف صحبت کن بهش بگو کارش اشتباهه.

behesh gheyre mostaghim goftam.ama fek konam hamoon moshkele afsordegi gariban gireshe.delam barash misooze.mikham komakesh konam ama nemidoonam chejoori.

melody جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

خانم یا اقای ناشناس من دوست صمیمی پریسا هستم و اخلاقش خوب دستمه.پریسا نه حسوده نه دروغگو.من خودم یادمه سر یه موضوعی راجب دوستمون مجبور شد دروغ بگه که بمن میگفت ملودی عذاب وجدان دارم بخاطر دروغ.من از تمام زندگیش خبر دارم و شما مطمعن باش داری اشتباه میکنی.

melody gharar nashod zendegie mano inja roo koni k chikar kardama.

melody جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

لیلا جون تعریفتو زیاد شنیدم.هوای پریسای مارو داشته باش.اینطور که معلومه دشمناش دو برابر خاطرخواهاشن.

are pas chi?

ali جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

vaghan vase in adame nashenas motasefam.midooni kie?

be modiriaye blogsky goftam taze 2saaate fahmidam kie.kheili narahat shodam az harfesh.fekresho nemikardam oon bashe.?.

tina جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

matne jalebi neveshti va vaghean ras migi.cheghad dokhtara azin doorooghgooi zarar mibinan.omidvar bash khodet rastgooi vagarna adame doorooghgoo be jaii nemirese.ghadre khodeto bedoon.

sarina شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

haghighat gofti.

mersi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد