میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

میچرخییییییییییییییم تا ببینییییییییییییم

اینجا وبلاگ.تصویر چرخش در چشم شما.لذت ببرید از داشته هایش و غر نزنید از نداشته هایش.رو اسم من کلیک کنید بیشتر باهام آشنا شید.

شیوه های مختلف مخ زنی

فرانسه :
پسر: بن ژور مادام! حقیقتش رو بخواید من از شما خوشم آمده و میخواهم اگر افتخار بدید با هم آشنا شیم!
دختر: با کمال میل موسیو!

ایتالیا :
پسر: خانوم من واقعا شمارو از صمیم قلب دوست دارم و بسیار مایلم که بیشتر با شما آشنا شم!
دختر: من هم از شما خوشم اومده و پیشنهاد شمارو با
کمال میل می پذیرم!

انگلیس :
پسر: با عرض سلام خدمت شما خانوم محترم!
خانوم من چند وقت هست که از شما خوشم اومده می میخوام اگه مایل باشید باهم باشیم!
دختر: چرا که نه؟ میتونیم در کنار هم باشیم!

و اما ایران :
پسر: پیــــــــــــــــــس ... پیس پیس ...
پـــــــــــــــــــــــی ــــــــــــــــس ... پیییییییییییییس ...
ســــــــوووووووو ... ســــــــــوووو ...
ســــــــــــس ... ســــــــــــــــــــــــ ـــــــــــس ...
پــــــــِـخخخخخخخخخ ... چِــخـــــــــــــــه ...
هووووووی با تواما! بیا شماره مو بگیر بزنگ!
دختر: خفه شو! کصافطِ عوضی! مگه خودت خوار و مادر نداری
راه افتادی دنبالِ ناموس مردم،بی ناموس!
شماره تو میگیرم فقط واسه اینکه شرتو زود کم کنی!
ساعت 10 زنگ میزنم!

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://ziaratgaherendan.persianblog.ir/

علی پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

قربون خودت و وبلاگتو مطالبت و اسمت .کلا" چاکرخاتیم
مطلبات جالب بودن.آفرین.

لیلا جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://ziaratgaherendan.persianblog.ir/

سلام عجقم
بروزم و منتظر حضور گرمت
هر وقت آپ کردی خبر کن گلم

مهدی شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ http://spantman

اینقدر خندیدم وقتی اون نظرت و خوندم که نوشته بودی واسه چی پاکش کردم می خواستی ببندیش به توپ که نگو دست شما درد نکنه که می خواستی ببندیش به توپ ولی چه فایده داره به حال من؟

faydash ine k hadaghal khonak mishi.valla

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد